Aici nu suntem în filme


 

img_20160925_215412

din când în când

mă gândesc la discuțiile noastre lungi

și la singurătatea pe care tu

o simțeai lângă tine

și la singurătatea

pe care eu o simțeam lângă mine

cum îmi respira

fix în urechea dreaptă

și-mi spun

la naiba

dacă singurătățile noastre

s-ar fi întâlnit până acum

poate ne-am fi simțit și noi

mai mult oameni

nu doi amărâți care așteptau

pe-o bordură

să li se întâmple ceva

 

te uiți la ceea ce ești cu adevărat

la interior oase sânge organe

nimic deosebit

la exterior o pereche de blugi rupți

un tricou lălâi

pe care nu ți-l calci niciodată

o pereche de adidași găuriți

de la atâta mers aiurea

iar dacă te-ar întreba cineva

cum ai defini singurătatea asta

care te sufocă din când în când

i-ai răspunde că e fix ca un gol

în care îi vezi pe toți cei dragi

dar nu ajungi la ei

 

pe de altă parte

îți vezi viața cum trece

cu viteza unei comete sau așa ceva

și-ți dai seama că n-ai realizat prea multe

că oamenii nu uită nimic din ce le spui

bun sau rău dar mai ales rău

și că uneori ți-ai dori să o iei de la capăt

dar nu poți pentru că ți-e frică de ce se poate întâmpla

 

ultima dată mi-ai spus

că ți-ar plăcea ca la fiecare greșeală pe care o faci

de fiecare dată când dezamăgești pe cineva

cânt țipi când îți frămânți degetele

pe spatele cuiva pe care nu-l vei mai vedea

să bați din palme

și să se șteargă totul

de parcă nici nu s-ar fi întâmplat

 

ți-am zis

hai sa nu fim naivi

nu suntem în filme

iar dacă suntem într-unul regizat

de cine știe ce Dumnezeu

atunci e cam dramatic

până la urmă

hai să nu ne mai gândim la asta

în momentul în care nu mai suportăm nimic

poate o să primim un semn

cine știe

și ne vom întîlni.

 

 

 

Leave a Reply

