Cum mâna ei stângă era mai bronzată ca cea dreaptă


14086349_1271893799520010_2311844201296426253_o (1)

*Photo by Andreea Ghica

poți să o iei personal

sau nu

tot o să o spun

o să o spun până o să mă doară gura

și degetele de la atâta scris

 

o să ajungi să crești mare și urât

da da urât

nu în sensul ăla bineînțeles

doar ai și tu oglindă să te vezi pe exterior

cu interiorul e mai greu

așa că ți-o spun

fără să mă feresc

 

o să ajungi trist și urât și invidios

o să te întrebi în fiecare zi de ce

alții au noroc și tu nu

de ce E. a plecat de acasă

fără să-ți lase măcar un bilet amărât

știu știu știu că e un clișeu

dar oamenii din asta-s făcuți

și o să-ți amintești

cum degetele de la picioare se jucau sub plapumă

și cum avea o gropiță în partea dreaptă

și cum mâna ei stângă era mai bronzată ca cea dreaptă

și cum tu erai cel mai mare nătăfleț

și o să-ți vină să-ți dai palme

să-ți muști unul dintre degete ca să vezi dacă e real

și o să te întrebi mereu mereu mereu

ce a fost în capul tău

 

iar dacă nu o să ajungi trist și urât și invidios

tot o să-ți amintești că a fost o vreme

în care ați făcut cei mai frumoși oameni de zăpadă

și rujul ei roșu a stat pe bărbia ta

pentru că era prea mică de înălțime

și o să-ți spui sigur sigur sigur

am fost cel mai mare nătăfleț

cum am putut să las o fată

cu o mână mai bronzată ca cealaltă

care făcea cei mai frumoși oameni de zăpadă

și care îmi lăsa ruj roșu pe bărbie

să plece atât de simplu

 

am fost un nătăfleț

exact asta am fost

* Photo by youhavedestroyedmyoxygen

 

Leave a Reply

