Să nu pleci și să mă lași singură aici, ai înțeles?


13882351_1255390081170382_9110915285327278786_n

*Photo by Andreea Ghica 

băi băi băi
ce naiba e cu tine?
ți-am zis sa nu mai fumezi atât
să dormi mai mult să crezi mai mult nu contează în ce
important e să crezi în ceva
să nu trăiești așa doar de dragul de a trăi
fără să ai și tu o părere orice/ băi
ți-am mai spus


oamenilor nu le plac oamenii care vorbesc prea mult
dar nici cei care tac așa ca tine mereu mereu
din când în când e bine să mai spui și tu ceva
ce te doare de cine ți-e dor ce îți dorești de ziua ta
putem sufla împreună în lumânări
și promit că voi încerca să-ți îndeplinesc dorințele
una câte una ca să fii și tu fericit/ ce chestie


am auzit că oamenii fericiți
ajung în rai pentru că știu că fericirea apare doar dacă ești bun
iar tu ești atât de bun încât
dacă ai putea
mi-ai înlocui mintea cu una ceva mai optimistă


dar știi tu
cu cât încerci să mă convingi de ceva
cu atât mă las mai greu/ideea e că


băi
hai să trăim
și să lăsăm grijile pe mai târziu
într-o seară tot o să-mi spui
că nu-ți mai găsești locul
iar eu va trebui să te conving
că merită să trăiești
numai ca să-mi faci mie pe plac/ băi


să nu pleci și să mă lași singură aici
ai înțeles?

 

Leave a Reply

