Nu vreau să ajungem două goluri care nu știu încotro s-o apuce


băi, om mai aiurit ca tine nu am mai pomenit
zău că nu am mai pomenit
și am cunoscut mulți tare mulți aiuriți până acum

bai, nu știu ce e în capul tău
zău că nu știu
dar uneori îmi vine
și vorbesc foarte serios acum
îmi vine să te iau
și să te zgâlțâi și să-ți spun
așa verde-n față

ești tu frumos înalt și deștept
dar degeaba dacă ai un gol în tine
zău
abia știu cum să te fac să simți și tu ceva
unii oameni ar da orice să aibă ce ai tu
și tu tot nemulțumit ești
și ai uitat să-ți cumperi și pulover
și adidașii ăia sunt mai vechi decât noi doi la un loc

la naiba
cumpără-ți ceva orice
o chitară un bilet la un concert o bere
umple golul din tine cu ceva
nu vreau să ajungem două goluri
care nu știu încotro s-o apuce.

Leave a Reply

