De parcă cineva de pe lumea asta merită o poezie numai pentru el


 

habar n-ai ce ai pierdut
tata a luat mașina a spălat-o înainte
știa că nu te urci în orice jeg/ i-a pus chiar și un
brăduț care se legăna în stânga în dreapta
îmi venea să-l arunc pe geam
brazii sunt ca să-i împodobești tata
nu să-i pui în mașină

apoi mama își luase haina de blană
știa că nu suporți chestiile cu animale omorâte and stuff
a făcut-o intenționat doar ce te așteptai
ultima dată i-ai zis că Mick Jagger e urât ca porcu’
asta a rănit-o mai tare decât dacă l-ai fi jignit pe tata
când a văzut că nu mai apari
și-a dat-o jos cu ciudă
am citit asta pe fața ei

tortul a zăcut pe masă până pe la prânz
apoi ne-am plictisit teribil
mama a pus ceva muzică și și-a turnat șampanie
tata a căscat și și-a aprins o țigară
eu te-am așteptat până spre seară
după care mi-am zis că nu ești genul de om
care să vină la astfel de chestii

m-a enervat teribil gestul tău
știu că urăști telefoanele
dar puteai să trimiti un porumbel călător
la naiba puteai face orice
dar n-ai vrut e clar n-ai vrut
și cu asta basta

băi
să știi că mi s-a luat
să-ți bagi tu picioarele când ți se năzare
și noi avem nervi și noi avem sentimente
prostule/ dacă erai cât de cât om
o sunai pe mama să-i spui la mulți ani
și lui tata un mulțumesc pentru brăduțul ăla stupid de mașină
și mie un merci că ai scris despre mine
de parcă cineva de pe lumea asta
merită o poezie numai pentru el.

Leave a Reply

