Cadoul ăla care n-a sosit nici până azi


14141682_1281783545197702_4802746562956027437_n

*Photo by Andreea Ghica

gura de aer rece m-a trezit la realitate
era ziua mea și eu stăteam ca proasta
în cameră/ ascultam ceva de la Janis Joplin parcă
și-mi spuneam
sa fie el al naibii de cadou
nu-l primești niciodată de la cine îți dorești

să mergi în magazin să-l cumperi
apoi să-l împachetezi în hârtia aia stupidă
să te deplasezi până la poștă să stai la coadă
s-o vezi pe tanti aia cum mestecă plictisită gumă
de-ți vine să i-o scoți cu forța și sa i-o înfigi în păr
asta da pierdere de vreme

era și normal
să nu primesc cadoul ăla tâmpit
*cele mai mișto sunt cele care vin așa
fără să te aștepti
exact ca-n filmele proaste
când ea deschide ușa și cadoul e pe prag*
iar eu îl așteptam cu sufletul la gură

îl așteptam atât de mult încât la 12 noaptea
mi-am zis la mulți ani mie
anul ăsta să fii mai puțin proastă
suferi mai puțin trăiești mai mult
obișnuiește-te cu gândul ăsta/ oamenii sunt un gol mare
dacă dai de unul care pare să aibă ceva în el
abia atunci te poți numi cât de cât fericit.

 

Leave a Reply

